MARSÀ

JOST

12, Maig 2019

Cial Godó Cadet Masculí C CB Igualada 72 - Club Nou Bàsquet Vilanova 55

Bon partit dels locals on han estat tot el partit per davant del marcador. Molta diferència de ganes i de voler la pilota Felicitats nois!

06, Abril 2019

St Pere de Ribes 60 - Cial Godó Cadet Masculí C CB Igualada 105

Partit que semblava difícil al principi a causa dels pocs jugadors que érem (6) però només al primer quart ens vam posar molt per davant del marcador. La diferencia va anar augmentant durant tot el partit.

BBA Castelldefels 61 - Cial Godó Cadet Masculí C CB Igualada 64

Partit on els rivals van estar per davant del marcador fins a finals del 4t quart. A falta de 5 segons el marcador era de 61 - 61 amb pilota nostra. Amb un triple a l'ultim segon ens vam endur el partit.

Cial Godó Cadet Masculí C CB Igualada 45 - Piera 67

Partit on vam estar poc encertats. Vam seguir lluitant fins que els nervis del final van poder amb nosaltres.

Cial Godó Cadet Masculí C CB Igualada 67 - Els Monjos BC 61

Partit molt empatat en tot moment. Els rivals van ser superiors durant la primera mitja part, però apretant molt les línies de passe vam aconseguir robar pilotes i acabar molts contraatacs sols. Seguim!

23, Febrer 2019

Club Nou Bàsquet Vilanova Verd 41 - Cial Godó Cadet Masculí C CB Igualada 69

Els jugadors del CBI van estar superiors en tot moment, sempre per davant del marcador, va ser fàcil robar boles per acabar sols en contraatac per acabar amb un marcador de 41-69